V dnešním rychlém a dynamickém pracovním prostředí musí firmy zvládat stále větší počet návštěv. Ať už se jedná o obchodní partnery, zákazníky, servisní pracovníky nebo uchazeče o zaměstnání. Tlak, který je vyvíjen na recepční a manažery, jichž se daná návštěva týká, bývá velmi vysoký a může vést k chybám, které se nemusí firmě vyplatit. V tom lepším případě půjde jen o nepříjemné faux pas, v tom horším o reputaci firmy nebo možný úraz. Ani jedno nechce žádný CEO nebo majitel řešit. Co s tím? Vydejte se cestou digitalizace, která usnadní práci všem, kdo jsou do návštěvnického procesu zapojeni.
Proč je správa návštěv klíčová?
DRS je aplikace navržená tak, aby kombinací digitálních technologií, bezpečnostních funkcí a uživatelské přívětivosti poskytla komplexní řešení, které firmám umožňuje posunout správu návštěv na zcela novou úroveň. „Správa návštěv není jen o organizaci. Je o prvním dojmu, bezpečnosti a efektivitě,“ říká Marek Zobač, majitel společnosti Evenaut.
Hlavní funkce aplikace DRS
- Přehledná správa návštěv
DRS nabízí intuitivní dashboard, který recepčním umožňuje sledovat příchody a odchody návštěvníků, přidávat nové schůzky a zpětně dohledávat historii návštěv. Náhled do systému mají i ostatní zaměstnanci, kterým byl přístup udělen a mohou si tak efektivně plánovat svůj čas. - Důraz na bezpečnost
Jedním z klíčových aspektů DRS je bezpečnost. Systém umožňuje návštěvníkům absolvovat bezpečnostní školení ještě před příchodem a automaticky generuje právní dokumenty, jako jsou souhlasy GDPR nebo právě seznámení s potřebnými interními směrnicemi. Bezpečnostní protokoly jsou přizpůsobené konkrétním potřebám organizace a digitální archivace se snadným vyhledáváním je naprostou nutností. - Kontrola přístupových práv
Budete mít jistotu, že citlivé oblasti ve společnosti nebo úseky, kde je potřeba zvýšená opatrnost, navštěvují pouze oprávněné osoby. - Bezpapírový provoz
DRS podporuje ekologický přístup díky plně digitalizovaným procesům. Eliminace papírových dokumentů snižuje provozní náklady a zefektivňuje administrativní činnosti.
Jak může DRS pomoci vaší firmě?
DRS není jen o technologiích. Jde o proměnu způsobu, jakým organizace přemýšlí o návštěvách. Je to investice do budoucnosti vaší organizace. Navíc studie mluví celkem jednoznačně. Tam, kde přistoupili k digitalizaci návštěvnického procesu došlo:
- Ke krácení doby zpracování žádostí o 40 %
- Ke snížení chybovosti v evidenci o 35 %
- Ke zvýšení transparentnosti týmové komunikace o 50 %
- Snížení provozních nákladů až o 70 %
Chcete se dozvědět víc anebo si rovnou nechat připravit nabídku na míru? Kontaktujte nás na customers@evenaut.com