Digital Reception System: Moderní řešení pro správu návštěv v éře digitalizace

Dokázat hladce a snadno odbavit každou návštěvu, která do firmy dorazí a nemuset strávit desítky minut bezpečnostním školením nebo dalšími úkony. Donedávna možná sen, dnes realita. Digital Reception System (DRS) přináší inovativní přístup, který dokáže proměnit klasickou recepci v technologicky vyspělé centrum pro správu návštěv. Tato aplikace nejenže usnadňuje administrativní procesy, ale také zvyšuje bezpečnost a profesionální dojem z celé organizace.

V dnešním rychlém a dynamickém pracovním prostředí musí firmy zvládat stále větší počet návštěv. Ať už se jedná o obchodní partnery, zákazníky, servisní pracovníky nebo uchazeče o zaměstnání. Tlak, který je vyvíjen na recepční a manažery, jichž se daná návštěva týká, bývá velmi vysoký a může vést k chybám, které se nemusí firmě vyplatit. V tom lepším případě půjde jen o nepříjemné faux pas, v tom horším o reputaci firmy nebo možný úraz. Ani jedno nechce žádný CEO nebo majitel řešit. Co s tím? Vydejte se cestou digitalizace, která usnadní práci všem, kdo jsou do návštěvnického procesu zapojeni.

Proč je správa návštěv klíčová?

DRS je aplikace navržená tak, aby kombinací digitálních technologií, bezpečnostních funkcí a uživatelské přívětivosti poskytla komplexní řešení, které firmám umožňuje posunout správu návštěv na zcela novou úroveň. „Správa návštěv není jen o organizaci. Je o prvním dojmu, bezpečnosti a efektivitě,“ říká Marek Zobač, majitel společnosti Evenaut.

Hlavní funkce aplikace DRS

  1. Přehledná správa návštěv
    DRS nabízí intuitivní dashboard, který recepčním umožňuje sledovat příchody a odchody návštěvníků, přidávat nové schůzky a zpětně dohledávat historii návštěv. Náhled do systému mají i ostatní zaměstnanci, kterým byl přístup udělen a mohou si tak efektivně plánovat svůj čas.

  2. Důraz na bezpečnost
    Jedním z klíčových aspektů DRS je bezpečnost. Systém umožňuje návštěvníkům absolvovat bezpečnostní školení ještě před příchodem a automaticky generuje právní dokumenty, jako jsou souhlasy GDPR nebo právě seznámení s potřebnými interními směrnicemi. Bezpečnostní protokoly jsou přizpůsobené konkrétním potřebám organizace a digitální archivace se snadným vyhledáváním je naprostou nutností.

  3. Kontrola přístupových práv
    Budete mít jistotu, že citlivé oblasti ve společnosti nebo úseky, kde je potřeba zvýšená opatrnost, navštěvují pouze oprávněné osoby.

  4. Bezpapírový provoz
    DRS podporuje ekologický přístup díky plně digitalizovaným procesům. Eliminace papírových dokumentů snižuje provozní náklady a zefektivňuje administrativní činnosti.

Jak může DRS pomoci vaší firmě?

DRS není jen o technologiích. Jde o proměnu způsobu, jakým organizace přemýšlí o návštěvách. Je to investice do budoucnosti vaší organizace. Navíc studie mluví celkem jednoznačně. Tam, kde přistoupili k digitalizaci návštěvnického procesu došlo:

  • Ke krácení doby zpracování žádostí o 40 %
  • Ke snížení chybovosti v evidenci o 35 %
  • Ke zvýšení transparentnosti týmové komunikace o 50 %
  • Snížení provozních nákladů až o 70 % 

Chcete se dozvědět víc anebo si rovnou nechat připravit nabídku na míru? Kontaktujte nás na customers@evenaut.com

Podobné Novinky