Digitalizace nemusí být peklo. Safework udělá pořádek i v těch nejkomplikovanějších provozech

Digitalizace a automatizace procesů v oblasti bezpečnosti práce přináší přehlednost a efektivitu i v těch nejkomplikovanějších provozech. Umožňuje snadné nastavení týmů, projektů, rozpočtů a sledování času, čímž eliminuje lidské chyby a zvyšuje produktivitu. Intuitivní řešení šetří čas a peníze bez potřeby složitého zaškolování. Díky možnosti offline režimu zajišťuje nepřetržitý přístup k důležitým informacím, a to kdekoliv a kdykoliv.

Když hledáte možnost, jak složité a obsáhlé procesy dostat snadno pod kontrolu a na jedno místo, pak není nic jednoduššího než sáhnout po jejich digitalizaci. A pokud k tomu chcete využít prostředí Microsoft, které ve firmě využíváte a každý zaměstnanec jej dobře zná, není to pro nás v Evenautu nic složitého. Naopak. Naše aplikace Safework udělá pořádek v oblasti bezpečnosti práce i v těch nejkomplikovanějších provozech.

Přestože je Safework velmi robustním řešením a umí toho skutečně hodně, pořád se jedná o aplikaci, která je intuitivní. Dokáže se s ní naučit pracovat naprosto každý zaměstnanec. Pro firmu to znamená úsporu času i peněz. Není potřeba složitě zaškolovat každého zaměstnance, předávat agendu v papírové podobě nebo složitě vysvětlovat, kdo je za co zodpovědný. Vše je přehledně na jednom místě, kde stačí jen pár kliků. A co všechno Safework umí?

Můžete s ní nastavit celý proces do nejmenších detailů. Od vytváření týmů zodpovědných za dané úkony, jednotlivé projekty, přes monitoring času stráveného danou prací, stanovení a spravování rozpočtu až po detailní reporting. Vše, co pro svou práci potřebujete, vám navíc vytvoříme na míru. Dokážeme připravit jakýkoliv formulář, přidělit práva, nastavit automatické rozesílání zpráv a mnoho dalšího.

Aplikace Safework, vyvinutá v Power Apps, je natolik intuitivní, že i noví zaměstnanci ji zvládají používat bez dlouhého zaškolení

Patrik Šolc
Divisional IT Manager, IMI plc

Díky Safework budete mít jistotu, že všichni dostanou potřebné informace a nikde nic nezapadne. Pokud potřebujete, aby informaci o nově nainstalovaném požárním hlásiči dostali všichni zaměstnanci daného úseku a zároveň manažer měl závěrečnou zprávu z realizace, nebo když chcete před započetím práce vyhodnotit možná rizika, díky Safework to jde na pár kliknutí.  

Navíc celá aplikace umí pracovat i částečně offline. Když si předem stáhnete potřebné dokumenty, můžete v Safework bez obav pracovat, i když jste na místě, kde není signál. Jakmile se znovu připojíte, vše se automaticky synchronizuje a vy nemusíte nic řešit.

I když to může vypadat, že Safework je další univerzální aplikací v řadě, opak je pravdou. Konkrétní podobu vytváříme vždy přímo na míru každému klientovi. Není tak safework jako safework. Někdo potřebuje mít více dopodrobna rozpracovaný systému řízení projektu a druhý upřednostňuje zase rozpad budgetu a systém vedení reportů. Už víte, jak bychom vám mohli pomoci? Ozvěte se nám a rádi vše probereme.

customers@evanaut.com

Podobné Novinky